Schoon, en goed eten.
“ Mooi aangelegde tuin met zwembaden, faciliteiten zijn prima. Kamers zijn modern en schoon. Buitenkant van het gebouw laat wel zijn leeftijd zien, dat is wel jammer. Bedden waren ook niet erg goed, kon de veren voelen. “

“ Mooi aangelegde tuin met zwembaden, faciliteiten zijn prima. Kamers zijn modern en schoon. Buitenkant van het gebouw laat wel zijn leeftijd zien, dat is wel jammer. Bedden waren ook niet erg goed, kon de veren voelen. “
“ We hebben weer een fijne vakantie gehad. Dit was de 7e keer in dit resort. Nog steeds heerlijk daar. “
“ R2pajara “
“ Wij, als regelmatig terugkerende gasten, hadden wat anders verwacht van een gerenoveerd hotel. Zoals een gerenoveerde kamer, waar geen schimmel op de muur zit (wat we aangegeven hebben en niets mee gedaan werd) en leuke ingerichte kamer. Er stonden nog niet eens twee stoelen en tafeltje in de kamer (hier werden op verzoek uit de oude meubel opslag alsnog twee stoelen en tafeltje gebracht) Ook in de meeste grotere ruimtes was nog achterstallig onderhoud of uitgeleefde meubels. In het restaurant werd dagelijks een menu geserveerd waar nauwelijks variatie in zat en waar zelfs het gala diner alleen met enkele gerechten afweek van de normale diners. Al met al een hotel wat de opgegeven 4 sterren niet meer waard is. “
“ Prachtige vakantie gehad in een goed hotel. Dicht bij het strand. Prima personeel. “
“ We waren blij verrast met de mooie gerenoveerde kamers met inloop douche. We zijn hier meerder keren geweest, eten en drinken goed. Andere jaren vaker een rockband waar wij blij van worden ! Het weer was aangenaam , zelfs in december ! “
“ Over het algemeen goed kamers gerenoveerd, goed assortiment in eten en drinken. Enige wat aandacht verdient is het volume van het geluid van de muziek en het tijdstip waarop de muziek eindigt. Tot 0.30 in de nacht komt de nachtrust niet ten goede. Verder prima hotel. “
“ Mooie locatie goede verzorging voldoende keuze mogelijkheiden. Volume van de muziek mag naar beneden zowel overdag als in de avond. Tevens zou het prettig zijn als de rust na 23.00 zou intreden. Verder prettig verblijf. “
“ Het resort is prachtig, mooi aangeplant, mooi zwembadencomplex en het uitzicht op zee in super. Her en der is de accomodatie wat verouderd, maar dit vonden wij absoluut niet storend. Ze zijn drukdoende met renovatie, op een niet storende manier. Alles wordt goed schoon gehouden. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. De mensen van de receptie helpen je met iedere vraag en lopen extra hard om de gasten het naar hun zin te maken. Het all inclusive gedeelte: ontbijt is super, de lunch en diner vonden wij een stuk minder, het vleesaanbod is behalve de hamburger erg vet en het vis aanbod is wat witvis en zalm, dus eenzijdig. Groenten en aardappel en pasta varianten in overvloed. Maar naar een paar dagen snak je toch naar een redelijke maaltijd, zelfs mijn man (alias de vuilnisbak). Toetjes buffet erg uitgebreid en zeer lekker. Rondom het resort is niks te doen. Geen winkeltjes waar je de toerist kunt uithangen of lekker een terrasje pikken. Ook een dag met een huurauto op pad geweest, een paar mooie plekjes qua strand en rotsen gezien, maar de conclusie is dat ook de rest van het eiland weinig toeristisch is ingesteld. Je rijdt vooral tussen bergen zand door. Wij zullen niet meer terugkeren naar Fuerteventura. “




