Best Sol d'Or reviews

8,3
Fantastisch
23 reviews
100% beveelt ons aan

Toelichting reviews

Fantastisch
25%
Goed
66%
Gemiddeld
9%
Matig
0%
Slecht
0%
8,3
Locatie
8,4
Kindvriendelijk
8,4
Hygiëne
8,1
Faciliteiten
6,5
Animatie
8,6
Decoratie
8,1
Personeel
8,0
Eten en drinken
8,3
Slaapcomfort
8,3
Prijs/Kwaliteit

Beoordelingen (23)

Sorteer
0 - 10 van 23 reviews
Anoniem
Laatst bijgewerkt: 29 mei 2026
Geverifieerd
8,0

Top prima hotel

Mooie ruime kamer in me eentje. Lekker zwembad. Wel heel veel kinderen haha. Schoon hotel ook rustig plaatsje eromheen. Prima vakantie

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 25 mei 2026
Geverifieerd
8,0

Hotel Best Sol D'or

Dit hotel kan ik best aanbevelen. Ruime kamers, goed terras, goede service en als je all-in neemt. Minpunten te weinig personeel rond de bar Pluspunten zoals reeds benoemd GOED restautant ruime keuze GOED zwembad... Dus bij alles een ruime 9 gegeven

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 15 mei 2026
Geverifieerd
8,0

Voor gezinnen geweldig

Voor mensen zonder kinderen minder

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 9 mei 2026
Geverifieerd
6,0

Niet geweest

Door de stugheid van de organisatie ben ik niet geweest en heb deze reis betaald om problemen te voorkomen

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 13 september 2025
Geverifieerd
8,0

Goed hotel

Het verblijf was heel goed en het personeel is heel vriendelijk. Wel een paar aandachtspunten.. - er staat tijdens het eetmoment een enorme rij bij het restaurant. - het schoonmaakpersoneel zou iets beter moeten opletten. Wij hebben op 1 dag 2x een vies bed aangetroffen en 1x was heel de kamer overgeslagen. Verder staat er aan de bar echt top personeel!

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 10 september 2025
Geverifieerd
8,0

Verblijf

Prachtig mooi

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 9 september 2025
Geverifieerd
10

Topper

Goeie locatie, netjes en prima restaurant in het hotel

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 7 september 2025
Geverifieerd
10

Enorm genoten!

Heel fijn en mooi hotel, mooi zwembad met glijbanen voor mijn kinderen! Strand, boulevard, winkeltje op loopafstand. Elke dag schone handdoeken. Wat gezondere opties tijdens de middag lunch zou nog fijn zijn, zoals fruit salades/smoothies etc. Animatie op podium begint laat en gaat tot laat door, dit hoor je in je hotelkamer en daarna kwamen mijn buren met veel kabaal terug bij hun kamer. Animatie overdag was onduidelijk. Kussens zijn plat. Erg genoten van deze vakantie, dankjewel. Ik was alleen met mijn kinderen en nooit onveilig gevoelt. Ik zou nog terug komen als ik voorkeur voor een kamer kan doorgeven!

Foto's van klanten