Top prima hotel
“ Mooie ruime kamer in me eentje. Lekker zwembad. Wel heel veel kinderen haha. Schoon hotel ook rustig plaatsje eromheen. Prima vakantie “

“ Mooie ruime kamer in me eentje. Lekker zwembad. Wel heel veel kinderen haha. Schoon hotel ook rustig plaatsje eromheen. Prima vakantie “
“ Dit hotel kan ik best aanbevelen. Ruime kamers, goed terras, goede service en als je all-in neemt. Minpunten te weinig personeel rond de bar Pluspunten zoals reeds benoemd GOED restautant ruime keuze GOED zwembad... Dus bij alles een ruime 9 gegeven “
“ Voor mensen zonder kinderen minder “
“ Door de stugheid van de organisatie ben ik niet geweest en heb deze reis betaald om problemen te voorkomen “
“ Het verblijf was heel goed en het personeel is heel vriendelijk. Wel een paar aandachtspunten.. - er staat tijdens het eetmoment een enorme rij bij het restaurant. - het schoonmaakpersoneel zou iets beter moeten opletten. Wij hebben op 1 dag 2x een vies bed aangetroffen en 1x was heel de kamer overgeslagen. Verder staat er aan de bar echt top personeel! “
“ Prachtig mooi “
“ Goeie locatie, netjes en prima restaurant in het hotel “
“ Heel fijn en mooi hotel, mooi zwembad met glijbanen voor mijn kinderen! Strand, boulevard, winkeltje op loopafstand. Elke dag schone handdoeken. Wat gezondere opties tijdens de middag lunch zou nog fijn zijn, zoals fruit salades/smoothies etc. Animatie op podium begint laat en gaat tot laat door, dit hoor je in je hotelkamer en daarna kwamen mijn buren met veel kabaal terug bij hun kamer. Animatie overdag was onduidelijk. Kussens zijn plat. Erg genoten van deze vakantie, dankjewel. Ik was alleen met mijn kinderen en nooit onveilig gevoelt. Ik zou nog terug komen als ik voorkeur voor een kamer kan doorgeven! “




