Globales Los Patos Park reviews

7,2
75% beveelt ons aan

Toelichting reviews

Fantastisch
22%
Goed
52%
Gemiddeld
0%
Matig
12%
Slecht
14%
8,1
Locatie
7,8
Kindvriendelijk
7,8
Hygiëne
7,2
Faciliteiten
8,0
Animatie
7,5
Decoratie
7,0
Personeel
6,7
Eten en drinken
6,3
Slaapcomfort
6,8
Prijs/Kwaliteit

Beoordelingen (9)

Sorteer
0 - 9 van 9 reviews
Anoniem
Laatst bijgewerkt: 28 april 2026
Geverifieerd
8,0

Goed hotel

Hotel was prima. Netjes. Leuke glijbanen. Zwembaden waren wel erg koud. Eten was niet bijzonder.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 25 april 2026
Geverifieerd
10

goed hotel-goede service

hotel is prima voor gezinnen, waterparadijs top alleen te koud water in april. maar eten en service alles was top.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 25 april 2026
Geverifieerd
8,0

Leuk, kindvriendelijk hotel!

Het hotel is fijn. Veel mogelijkheden voor kinderen, zoals zwembaden, glijbanen en kidsclub. Buffet is elke dag met ander thema (Mexicaanse sushi etc.), maar veel dezelfde dingen dagelijks. Kamers zijn netjes, niet in topconditie, maar zeker acceptabel. Jammer dat je best een stukje moet lopen naar de Marina, maar het prachtige park is zeker op loopafstand en met OV reizen kan heel gemakkelijk. Zeker een aanrader.

Stienen
Laatst bijgewerkt: 4 mei 2025
Geverifieerd
2,0

Nooit boeken!

Geen woorden voor zo slecht gewoon heel slecht nog nooit zo'n slecht hotel gehad!

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 2 mei 2025
Geverifieerd
8,0

Nice!

Vertel friendly and helpful staff. When a situation with another customer accurred, they handeld it very professional and decreet. Cleaning crew did an excellent job in the rooms. Nice entertainment in the evening and during the day for both children and adults -Swimming facilities for young and old, a bit crowded. Good location, all facilities nearby. Breakfast was delicious but dinner was not quite to my taste, I would like to see more vegetarian dishes and more fresh vegetables. All in all I would have liked to do this holiday again.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 20 september 2024
Geverifieerd
8,0

Kinderparadijs

Voor gezinnen met kinderen een perfecte locatie. Het hotel is netjes en goed verzorgd met vriendelijke mensen. Het is alleen jammer dat door de gekozen materialen het hele hotel één grote klankkast is waardoor het enorm gehorig is. Met name de kamers helaas. Daardoor is het slaapcomfort ondanks de goede bedden wel wat minder.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 21 juni 2024
Geverifieerd
10

Goede vakantie

Leuk zwembad voor kinderen.

Mw. F. Bijman
Laatst bijgewerkt: 21 juli 2022
Geverifieerd
8,0

Top voor jonge gezinnen

Schoon net hotel, vriendelijk personeel, ontbijt perfect, lunch prima, diner okee. Zwrmbaden en glijbanen fantastisch.