Anoniem
Laatst bijgewerkt: 6 juni 2026
Geverifieerd
Het was weer geweldig in het RH victoria
“ Heerlijke vakantie gehad in Benidorm Het was weer thuiskomen mede door de goede verzorging en fijn personeel van het RH Victoria. “

“ Heerlijke vakantie gehad in Benidorm Het was weer thuiskomen mede door de goede verzorging en fijn personeel van het RH Victoria. “
“ Fijn en gemoedelijke hotel en personeel “
“ Geen toelichting bij de review gegeven “
“ We hebben enorm genoten “
“ Zeer netjes, en Nederlandsche balie meedewerksers !Pluspunt. “
“ Geen toelichting bij de review gegeven “
“ Het eten was prima helaas wordt er geen rekening met vegetariërs gehouden. Dat was de het enige min puntje van het hotel. “
“ Een goed en central geleden hotel. Netjes en erg vriendelijk personeel. “